Your browser does not support JavaScript!

Zależy nam na tym, aby korzystanie z naszego serwisu było dla Państwa komfortowe. W związku z tym staramy się dostosować dostępne w nim treści do Państwa preferencji i zainteresowań. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Państwa przeglądarkach plików cookies oraz przetwarzaniu przez PromoTraffic Sp.z.o.o. (administratora) danych osobowych w celach analitycznych i statystycznych. Korzystając nadal z naszego serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażają Państwo zgodę na zapisywanie w przeglądarce plików cookies. Jednocześnie informujemy, że istnieje możliwość zmiany ustawień dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce. W celu uzyskania dodatkowych informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Państwu w związku z tym prawach prosimy o zapoznanie się z treścią naszej Polityki prywatności

Chcesz prowadzić skuteczne kampanie reklamowe? Dowiedz się więcej o Adwords na sterydach

Agencja SEO/SEM PromoTraffic wśród 2% najlepszych Partnerów Google teraz ze statusem Premium

5 min 974
Ula Ziemska | 18.10.2016

Miło nam poinformować, że Agencja PromoTraffic uzyskała status Premium Partnera Google! Przeczytajcie, z czym wiąże się to wyróżnienie.

Oto co Google pisze o statusie Premium Partnera: "Nowy status został stworzony w celu wyróżnienia Partnerów, którzy w ramach szerokiego portfolio prowadzonych kampanii reklamowych Google zapewniają swoim klientom świetne wyniki. Partnerzy Google Premium muszą spełniać wyższe wymagania certyfikacyjne, a jednocześnie otrzymają dodatkowe wsparcie od Google".  

Uzyskanie takiego statusu jest efektem naszych ciągłych starań, aby kampanie reklamowe, jakie prowadzimy dla naszych klientów, przynosiły jak najlepsze efekty biznesowe, zwiększały sprzedaż, pomagały w pozyskaniu nowych klientów. Aktualnie na świecie około 2% Partnerów Google posiada status Premium i około 60 firm w całej Polsce. Wierzymy, że teraz mając dostęp do jeszcze bardziej zaawansowanych narzędzi, wiedzy, supportu jeszcze lepiej będziemy w stanie zarządzać kampaniami reklamowymi i osiągać dla naszych klientów jeszcze lepsze efekty biznesowe. Udało nam się osiągnąć kolejny cel strategiczny i bardzo się z tego cieszymy” komentuje prezes zarządu Robert Stolarczyk.

  Status Premium Partnera Google to gwarancja tego, że w PromoTraffic pracują certyfikowani specjaliści, którzy zarządzają stale rosnącymi budżetami reklamowymi naszych klientów uzyskując przy tym ponadprzeciętne efekty biznesowe w kwestii generowania sprzedaży czy pozyskiwania nowych klientów. Dodatkowo, Google wyróżnia konkretne specjalizacje.  

Nasza agencja posiada specjalizacje we wszystkich dostępnych kategoriach

  • Reklama w sieci wyszukiwania,
  • Reklama mobilna,
  • Reklama wideo,
  • Reklama w sieci reklamowej,
  • Reklama w Zakupach Google.

    

W jaki sposób należy uzyskać daną specjalizację? Kryteria są następujące:

  • Minimum jedna osoba z agencji musi mieć certyfikat z wybranej usługi AdWords,
  • Firma musi wyróżniać się fachową wiedzą z danego obszaru specjalizacji,
  • Wydatki w danym obszarze specjalizacji AdWords muszą wynosić co najmniej 10 000 USD (bądź równowartość tej kwoty w lokalnej walucie) w ciągu 90 dni.

  Dodatkowo, łącznie możemy pochwalić się aż 35 certyfikatami indywidualnymi:  

  

Zdobyte wyróżnienie jest doskonałym potwierdzeniem wysokiej jakości kampanii, jakie prowadzimy. Dowiedz się o nich więcej, kilkając tutaj.

Ula Ziemska

PromoTraffic

Pełni żalu i bólu zawiadamiamy, że osoby piszącej ten tekst nie ma już wśród nas, pracowników PromoTraffic. Jesteśmy pewni, że doświadczenie zdobyte w naszej firmie sprawiło, że radzi sobie ona wyśmienicie w dalszym życiu zawodowym i wszystko u niej dobrze. Spodobał Ci się ten artykuł? Dołożyliśmy starań, by pozostałe były równie dobre i ciekawe! Piszemy o aktualnych tematach branżowych, śledzimy najnowsze trendy, analizujemy rynek i dzielimy się doświadczeniem. Wpisy na PromoBlogu pojawiają się mniej lub bardziej regularnie, ale nie uświadczycie tu „martwej ciszy”, jesteśmy pełni życia!

Zobacz wszystkie artykuły tego autora
ebook image

Darmowy ebook

Zapisz się do naszego newslettera, a my podeślemy Ci e-booka "od briefingu do kickoffu - Jak dobrze zacząć współpracę (nie tylko z agencją)" bezpośrednio na Twoją skrzynkę.