Your browser does not support JavaScript!

Zależy nam na tym, aby korzystanie z naszego serwisu było dla Państwa komfortowe. W związku z tym staramy się dostosować dostępne w nim treści do Państwa preferencji i zainteresowań. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Państwa przeglądarkach plików cookies oraz przetwarzaniu przez PromoTraffic Sp.z.o.o. (administratora) danych osobowych w celach analitycznych i statystycznych. Korzystając nadal z naszego serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażają Państwo zgodę na zapisywanie w przeglądarce plików cookies. Jednocześnie informujemy, że istnieje możliwość zmiany ustawień dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce. W celu uzyskania dodatkowych informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Państwu w związku z tym prawach prosimy o zapoznanie się z treścią naszej Polityki prywatności

Chcesz prowadzić skuteczne kampanie reklamowe? Dowiedz się więcej o Adwords na sterydach

Wzmacniamy dział Client Service i SEO!

5 min 987
Ula Ziemska | 21.09.2017

Poszerzyliśmy grono naszych specjalistów w dwóch obszarach.

Klaudia Sura jako Account Executive

Klaudii droga do branży była dość kręta, a sama Klaudia z pewnością mogłaby ją precyzyjnie zdigitalizować na podkładzie mapowym. Po studiach geograficznych, swoje pierwsze zawodowe kroki stawiała w GISON – polskim liderze rozwiązań geoinformatycznych, gdzie zajmowała się wdrażaniem systemów mapowych w urzędach miast i gmin. Jak sama mówi, tam też urodziło się jej pierwsze dziecko, czyli serwis turystykawgminie.pl, który koordynowała od samego początku. Prace nad UX-em i promocją serwisu rozbudziły w niej marketingową duszę, co z kolei zmotywowało do podjęcia studiów podyplomowych z zakresu marketingu internetowego na AGH. Stale się rozwija i czerpie satysfakcje z przekazywania wiedzy innym. Głównie z tego powodu rozpoczęła studia doktoranckie.

Klaudia w PromoTraffic od maja zasila szeregi działu Client Service. Na co dzień pracuje nad badaniem potrzeb i rozwoju biznesu naszych klientów. Pilnuje harmonogramów, budżetów, spełnianych celów, ale przede wszystkim dba o dobre relacje i satysfakcję klientów. Mówi, że w wolnym czasie lubi gotować, ale nie mieliśmy okazji jeszcze tego zweryfikować. Do pracy jeździ na rowerze, a popołudniami dużo pływa i czyta branżową literaturę.  

Krzysztof Klasa jako SEO Specialist

Krzysztof przygodę z marketingiem internetowym i SEO rozpoczął w 2008 roku, kiedy próbował (z różnym skutkiem) pozyskać ruch na swoje przeładowane reklamami blogi. Następnie pogłębiał swoją wiedzę na praktykach w jednej z krakowskich agencji oraz jako freelancer, wykonywał niewielkie zlecenia z zakresu linkbuildingu czy SEO copywritingu.

Zanim trafił do PromoTraffic, przez ponad 5 lat pracował w agencji interaktywnej Webiso, gdzie na samodzielnym stanowisku był odpowiedzialny za całościową realizację strategii SEO dla klientów. Jest zwolennikiem porządnej technicznej optymalizacji i rozbudowy contentu na stronie. W PromoTraffic odpowiada za planowanie oraz realizację strategii SEO dla klientów. W nielicznych wolnych chwilach lubi sobie nawarzyć piwa, poczytać dobry kryminał albo pomarzyć o ciepłych krajach. Czasem te marzenia również realizuje.  

Jesteśmy dumni z naszych specjalistów. Chcesz z nami pracować? Sprawdź, kogo aktualnie szukamy!

Ula Ziemska

PromoTraffic

Pełni żalu i bólu zawiadamiamy, że osoby piszącej ten tekst nie ma już wśród nas, pracowników PromoTraffic. Jesteśmy pewni, że doświadczenie zdobyte w naszej firmie sprawiło, że radzi sobie ona wyśmienicie w dalszym życiu zawodowym i wszystko u niej dobrze. Spodobał Ci się ten artykuł? Dołożyliśmy starań, by pozostałe były równie dobre i ciekawe! Piszemy o aktualnych tematach branżowych, śledzimy najnowsze trendy, analizujemy rynek i dzielimy się doświadczeniem. Wpisy na PromoBlogu pojawiają się mniej lub bardziej regularnie, ale nie uświadczycie tu „martwej ciszy”, jesteśmy pełni życia!

Zobacz wszystkie artykuły tego autora
ebook image

Darmowy ebook

Zapisz się do naszego newslettera, a my podeślemy Ci e-booka "od briefingu do kickoffu - Jak dobrze zacząć współpracę (nie tylko z agencją)" bezpośrednio na Twoją skrzynkę.