...
Home Case studies Black Red White – widoczność wizytówki

Black Red White – widoczność wizytówki

36 %

wzrostu wyszukiwań wizytówki

38 %

wzrostu wyświetleń wizytówki

26 %

wzrostu przejść na stronę www

510 %

wzrost nowych użytkowników rok do roku.

Jak zwiększyliśmy widoczność wizytówek sklepów i salonów meblowych?

Współpraca Black Red White i PromoTraffic w zakresie SEO rozpoczęła się w kwietniu 2021 roku. Od samego początku skupiliśmy się na poprawie elementów technicznych, wzroście widoczności i wyników organicznych.

Od stycznia 2022 rozpoczęliśmy działania z wizytówkami Google, a następnie Binga. Naszym celem była poprawa widoczności i docieranie do jak największej grupy potencjalnych klientów.
W najbliższej przyszłości planujemy działania również na wizytówkach w Apple Maps.

Problemy do rozwiązania

Brak danych

Początkowy audyt wizytówek pokazał liczne braki w informacjach.

Analiza konkurencji

Połączyliśmy wiedzę, doświadczenie oraz wyniki badań przygotowując plan optymalizacji.

Aktualizacja

Ciągła aktualizacja danych sprawiła, że informacje były zawsze poprawne.

Poprawa pozycji w wynikach wyszukiwania

Wykorzystaliśmy potencjał fraz kluczowych w optymalizacji wizytówek.

Panel informacyjny

Stworzyliśmy miejsce do administrowania i wymiany wiedzy o poszczególnych lokalizacjach.

Przebieg projektu

Na początku średnia miesięczna pozycja dla wszystkich wizytówek na wybranych frazach znajdowała się w okolicach 7 miejsca.

W marcu poprawiliśmy średnią miesięczną pozycję – zamiast 7 miejsca, znajdowała się w okolicach 4.

Nie zaprzestaliśmy na tym i dalej optymalizowaliśmy wizytówki. Efektem był kolejny upgrade – średnia pozycja dla wszystkich wizytówek firmowych z 4 miejsca przesunęła się w okolice 2 pozycji.

Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore

36 %

wzrost wyszukiwań

38 %

wzrost wyświetleń

26 %

wzrost przejść na stronę

16 %

wzrost zapytań o trasę

Jakie były rezultaty naszej współpracy?

Case study wizytówek Black Red White pokazuje, że audyt, planowanie działań, a także ścisła współpraca z klientem przynoszą pożądane rezultaty. Brak chociaż jednego z powyższych elementów uniemożliwiłby osiągnięcie tak dobrych efektów. Dzięki temu możemy iść dalej, a więc stawiać kolejne, ambitniejsze cele wraz z BRW.

A co o współpracy
sądzi klient?

Zobacz opinię:

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud.
At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque corrupti quos dolores et quas.

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

To Agencja, która wniosła nieoceniony wkład w sukces i doskonałe wyniki sprzedażowe, jakie osiągamy w naszym sklepie.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.