Dzięki kampaniom Google Ads oraz działaniom na Facebooku zwiększyliśmy przychody Klienta w okresie od czerwca 2019 do stycznia 2020 aż o 12,24%, natomiast liczba użytkowników wzrosła o 41,44%. Zobacz, jak to osiągnęliśmy!
43,02 %
wzrostu współczynnika konwersji dla google / cpc
12,24 %
wzrostu przychodów w całym sklepie
45,21 %
wzrostu nowych użytkowników w całym sklepie
Minti Shop to drogeria internetowa, w której asortymencie znajdują się kultowe marki podbijające Internet, koreańskie kosmetyki do pielęgnacji, a także zdobywające uznanie polskie, naturalne kosmetyki i niszowe kosmetyki dla kobiet.
Współpracę z Minti Shop rozpoczęliśmy pod koniec lutego 2019 roku. Na początku było to jedynie prowadzenie kampanii płatnych w Google Ads, a pod koniec czerwca zaczęliśmy prowadzić działania również na Facebooku.
Co miesiąc do sklepu wchodzi wiele premier produktowych. Niezbędne jest śledzenie wydarzeń branżowych oraz kanałów YouTube’owych, które polecają produkty makijażowe. Z tego powodu bardzo ważna jest dobra komunikacja na linii e-commerce – agencja oraz szybkie wprowadzanie zmian w kampanii.
W celu zwiększenia rozpoznawalności marki do strategii włączona została kampania na YouTube’ie, która kierowana była na popularne kanały makijażowe oraz odbiorców zainteresowanych makijażem i pielęgnacją. Kampania ruszyła przed największym pikiem sprzedażowym – w październiku 2019 roku.
Obecnie w sklepie znajduje się 400 różnych marek kosmetyków, a z dnia na dzień ta liczba ciągle rośnie. Z tego względu struktura konta musi być cały czas rozbudowywana. W asortymencie znajdują się zarówno tańsze, jak i droższe kosmetyki o różnym poziomie marży. Ponadto w sklepie sprzedawane są także marki własne.
Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore
Sebastian Budacz
Head of PPC
Zastosowaliśmy kilka rodzajów kampanii:
Wydzielone zostały marki, które miały budować wizerunek sklepu i te, które generowały największe zyski dla Klienta. Aby lepiej analizować wyniki, zrezygnowaliśmy z modelu „last click”, a na jego miejsce wybraliśmy model Data Driven – oparty o dane. Ze względu na różne cele kampanii oraz dużą zmienność w sklepie zdecydowaliśmy o zastosowaniu trzech różnych typów kampanii produktowych:
43,02 %
wzrostu współczynnika konwersji dla google / cpc
12,24 %
wzrostu przychodów w całym sklepie
45,21 %
wzrostu nowych użytkowników w całym sklepie
Mimo ogromnej konkurencji ze strony innych niezależnych drogerii i e-commerce’ów kosmetycznych dywersyfikacja kampanii i zastosowanie narzędzi automatyzujących procesy przynoszą oczekiwane rezultaty. Specyfika branży nakazała zastosowanie niestandardowych środków, ale nie może być w wypadku sukcesu Minti Shop mowy o ryzyku. Nasze działania opierają się bowiem na danych. Skuteczne ich wykorzystanie pozwoliło Klientowi wejść na wyższy poziom, a więcej niż zadowalające wyniki poskutkowały rozszerzeniem współpracy z PromoTraffic na obszar SEO.
Przychody całościowe w sklepie wzrosły o ponad 12,24%. Największy wzrost odnotował kanał płatny, czyli „google / cpc”. Dane dotyczą okresu od czerwca 2019 do stycznia 2020 roku.
Zobacz opinię:
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud.
At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque corrupti quos dolores et quas.
Imię i nazwisko klienta
Wawel
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
To Agencja, która wniosła nieoceniony wkład w sukces i doskonałe wyniki sprzedażowe, jakie osiągamy w naszym sklepie.
Kamil Bobka
SneakerStudio
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.
Łukasz Gwóźdź
Picodi