Pomalowaliśmy Social Mediowe wall’e! 

Spójny, oryginalny layout wyróżnia markę Ramirent na tle konkurencji i przykuwa uwagę odbiorców.

Pomogliśmy rozkręcić Brand Hero, który za pomocą lekkiego jak styropian przekazu, edukuje i bawi grupę odbiorców, dzieli się życiem firmy zza kulis i prezentuje asortyment Ramirent dedykowany zarówno odbiorcom B2C, jak również B2B.

Za pomocą zaawansowanych narzędzi analitycznych, wkręciliśmy się w grupę docelową i zainstalowaliśmy dopasowaną do niej strategię komunikacji.

Postawiliśmy solidne fundamenty strategii marketingowej, opartej na: badaniu grupy docelowej, doborze kanałów Social Media do remontu, montażu harmonogramu komunikacji i optymalizacji działań za pomocą zaawansowanych narzędzi analitycznych.

Wzmocniliśmy ściany!

Zamontowaliśmy kampanie META ADS oraz TIKTOK ADS, które pomogły docierać na górę lejka i wspierać budowę  świadomości brandu.

FACEBOOK

Nasz plan wsparcia budowy rozpoczęliśmy od modernizacji Facebooka. Wykorzystaliśmy ogromny – jak ładowarka Manitou – potencjał kanału do komunikacji zarówno z odbiorcami B2C, jak również B2B.
Maszyny, eventy, realizacje – zasięgi poszybowały tak wysoko, jak wysoko sięga podnośnik.

INSTAGRAM

Jak dobry konstruktor budowlany, który odpowiada za to, aby budynek był stabilny oraz bezpieczny dla użytkowników, wzięliśmy pod lupę kolejny kanał dotarcia do odbiorców. Poukładaliśmy kafelki na Instagramie i publikowaliśmy rolki, które mają potencjał zasięgowy oraz wzmacniają wizerunek marki jako eksperta w branży. Skutecznie wyrównaliśmy teren i trafiliśmy do grupy majsterkowiczów, którzy korzystają z tej platformy

LINKEDIN

LinkedIn to kanał Social Media, który ma duże znaczenie przy budowaniu nie tylko wizerunku dobrego pracodawcy, ale także najlepszego partnera w biznesie.

Przygotowaliśmy odpowiednią zaprawę, by osiągnąć te cele!

TIKTOK

Działamy wszechstronnie, jak ładowarka obrotowa JCB. Przygotowaliśmy grunt pod fundamenty i ruszyliśmy na TikTok’u z dopasowanymi do grupy docelowej video o lekkim, zabawnych charakterze!

Do obecności w kanałach Social Media nie trzeba dzisiaj nikogo przekonywać – to must have dla każdej marki. Ale ta obecność musi być poprzedzona wieloma analizami, aby jak najlepiej dobrać komunikację do kanału, a tym samym grupy docelowej. I to wszystko przygotowaliśmy z PromoTraffic. Co więcej – wspólnie uruchomiliśmy nowy kanał komunikacji dla naszej marki – TikTok. Doceniam kreatywność PromoTraffic, ciągłe udoskonalanie naszych kanałów i wyprzedzanie trendów. I co bardzo ważne – doceniam szybkie reagowanie na zmiany i sytuację na rynku.

Barbara Rochnowska
Marketing Manager w Ramirent