Home Fashion

Reporter Young – siła kampanii influencerskiej 

Klient: Reporter Young

Wyzwanie

Zwiększenie rozpoznawalności marki, zaangażowania i identyfikacji z marką odbiorców.

Kluczowe w działaniach stało się zwiększenie rozpoznawalności i zaangażowanie odbiorców, mimo wielu lat na rynku.
Słaba pozycja marki względem konkurencji i brak identyfikacji, ograniczało wyniki reklamowe i konwersje.

Nadszedł czas na dotarcie do nowej, młodej grupy klientów.

Klient

Marka Reporter Young została stworzona dla młodych indywidualistów, którzy zwracają uwagę na swój wygląd i styl.

Mimo, że jest ona na rynku przez wiele lat – posiada sklep online i sklepy offline w galeriach handlowych – brakuje jej rozpoznawalności wśród młodych odbiorców. Rosnąca konkurencja oraz podjęte do tej pory działania marketingowe miały zbyt niski zasięg, aby poprawić siłę brandu.

Efekty

3 miesiące, 3 Influencerów, 3 kanały

9 do 14 – wzrost Presence Score

809% – wzrost liczby wzmianek

599,8% – wzrost zasięgu w social mediach

2912,51% – wzrost zasięgu poza social mediami

1

O co

musieliśmy zadbać?

Przed Zespołem stanęły następujące wyzwania:
– Działania wyspecjalizowane w zakresie eksportowym;
– Dostosowanie strategii do 20 rynków zagranicznych
– Zwiększenie rozpoznawalności marki
– Dostosowanie działań do lejka zakupowego
– Prowadzenie kampanii i tworzenie treści reklamowych w 16 językach

2

Jak

rozpoczęliśmy projekt?

Na podstawie researchu oraz narzędzi ustaliliśmy grupę docelową klienta. To pozwoliło nam znaleźć odpowiednich Influencerów, którzy będą docierać do ustalonych person. 
Postawiliśmy na Kids Influencerów oraz matki dzieci w wieku 8-12 lat.

3

Jakie

działanie wdrożyliśmy?

Kampanię influencerską nastawioną na działania wizerunkowe realizowaliśmy na kanałach: YouTube, Instagram oraz TikTok. Zależało nam na tym, aby wzbudzić zainteresowanie marką oraz zaangażowanie wokół niej.
Każda współpraca była oparta o pomysł kreatywny, konsultowany zarówno z Klientem, jak i z Influencerem, który będąc w kontakcie ze społecznością, zna najlepiej swoich odbiorców.

4

Co

wydarzyło się po drodze?

Współpraca w zakresie kampanii influencerskich oparta jes to kilka kroków:
1. Wybór grupy docelowej
2. Analiza i wybór odpowiednich kanałów
3. Analiza aktualnych trendów i dopasowanie ich do grupy odbiorców.
4. Dobór influencerów na podstawie wizerunku, zaangażowania społeczności oraz jakościowego zasięgu.
5. Przygotowanie koncepcji kreatywnej zgodnie z trendami i osobowością marki.

5

Jaki

był rezultat?

Realizacja kampanii zakładała publikacje materiałów video oraz postów angażujących na dostosowanych do grup docelowych platformach.
Obrana strategia działania pomogła nam uzyskać założone wyniki, które prezentują się następująco:

8 publikacji o łącznym zasięgu 1,2 MLN
Wzrost Presence Score z 9 na 14
Wzrost liczby wzmianek o 809%
Wzrost zasięgu w social mediach o 599,8%!

Okiem Marki

Zobacz, co o naszej współpracy mówi Klient.

Kampania wyszła naprawdę dobrze. Influencerzy wykonali autentyczne materiały, a lokowanie produktów było bardzo naturalne, dzięki czemu pojawił się znaczący ruch w naszych mediach społecznościowych. Jesteśmy zadowoleni z efektów przeprowadzonej kampanii.

Porozmawiajmy

Pora, by opisać Twoją historię

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

To Agencja, która wniosła nieoceniony wkład w sukces i doskonałe wyniki sprzedażowe, jakie osiągamy w naszym sklepie.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.