Adres kanoniczny – termin odnoszący się do adresu URL strony, którą algorytm Google uznaje za najbardziej reprezentatywną spośród wszystkich jej duplikatów w obrębie jednej witryny. O ile robot odpowiednio zindeksuje adres kanoniczny, pozostałe z tego zbioru zostaną przez niego zignorowane. Jeżeli więc nie wskażesz, który URL ma być traktowany priorytetowo, algorytm wybierze go za Ciebie lub potraktuje różne adresy jako równorzędne. To z kolei może prowadzić do niepożądanych efektów w zakresie pozycjonowania strony w wyszukiwarce.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
To Agencja, która wniosła nieoceniony wkład w sukces i doskonałe wyniki sprzedażowe, jakie osiągamy w naszym sklepie.
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.
Ponad 10 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.