Home Definicje Analiza konkurencji

Analiza konkurencji

Analiza konkurencji – identyfikacja i monitorowanie aktualnych oraz potencjalnych konkurentów firmy. Proces ten ma na celu poznanie planów i strategii, wzorców działań, a także mocnych i słabych stron marek działających na rynku. Analiza może skupiać się na określonych obszarach biznesowych czy marketingowych. Często wykonuje się ją na przykład w zakresie pozycjonowania stron internetowych, polityki cenowej, strategii komunikacji, a w szczególności – porównania portfolio produktowego.

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.