Analiza konkurencji – identyfikacja i monitorowanie aktualnych oraz potencjalnych konkurentów firmy. Proces ten ma na celu poznanie planów i strategii, wzorców działań, a także mocnych i słabych stron marek działających na rynku. Analiza może skupiać się na określonych obszarach biznesowych czy marketingowych. Często wykonuje się ją na przykład w zakresie pozycjonowania stron internetowych, polityki cenowej, strategii komunikacji, a w szczególności – porównania portfolio produktowego.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.
Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.