Artykuł sponsorowany – metoda reklamy w prasie lub w Internecie, polegająca na publikacji tekstu promocyjnego w wybranym medium. Artykuł tego typu wygląda zazwyczaj jak zwykła treść redakcyjna, lecz reklamuje określoną markę, produkt lub usługę. Za stworzenie tekstu może odpowiadać sam reklamodawca, reprezentująca go agencja marketingowa bądź zatrudniany przez niego copywriter. Zdarza się też, że artykuł pisany jest przez samego dziennikarza czy blogera, który pobiera wówczas opłatę zarówno za samą publikację, jak i za stworzenie artykułu.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
To Agencja, która wniosła nieoceniony wkład w sukces i doskonałe wyniki sprzedażowe, jakie osiągamy w naszym sklepie.
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.
Ponad 10 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.