Artykuł sponsorowany – metoda reklamy w prasie lub w Internecie, polegająca na publikacji tekstu promocyjnego w wybranym medium. Artykuł tego typu wygląda zazwyczaj jak zwykła treść redakcyjna, lecz reklamuje określoną markę, produkt lub usługę. Za stworzenie tekstu może odpowiadać sam reklamodawca, reprezentująca go agencja marketingowa bądź zatrudniany przez niego copywriter. Zdarza się też, że artykuł pisany jest przez samego dziennikarza czy blogera, który pobiera wówczas opłatę zarówno za samą publikację, jak i za stworzenie artykułu.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail wspolpraca@promotraffic.pl
PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.
Z przyjemnością rekomendujemy Agencję PromoTraffic jako rzetelnego i kreatywnego partnera, z którym mamy okazję współpracować w kilku obszarach digital marketingu.
Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.