Home Definicje Artykuł sponsorowany

Artykuł sponsorowany

Artykuł sponsorowany – metoda reklamy w prasie lub w Internecie, polegająca na publikacji tekstu promocyjnego w wybranym medium. Artykuł tego typu wygląda zazwyczaj jak zwykła treść redakcyjna, lecz reklamuje określoną markę, produkt lub usługę. Za stworzenie tekstu może odpowiadać sam reklamodawca, reprezentująca go agencja marketingowa bądź zatrudniany przez niego copywriter. Zdarza się też, że artykuł pisany jest przez samego dziennikarza czy blogera, który pobiera wówczas opłatę zarówno za samą publikację, jak i za stworzenie artykułu.

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail wspolpraca@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Z przyjemnością rekomendujemy Agencję PromoTraffic 
jako rzetelnego i kreatywnego partnera, z którym mamy okazję współpracować w kilku obszarach digital marketingu.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.