Home Definicje Atrybucja oparta na danych

Atrybucja oparta na danych

Atrybucja oparta na danych – to konkretny sposób określania, które interakcje z reklamą Google Ads są uznawane za źródło konwersji. Atrybucja oparta na danych wykorzystuje dane z konta Google Ads, aby określić które słowa kluczowe, reklamy i kampanie w największym stopniu przyczyniają się do realizacji zakładanych celów. Atrybucja oparta na danych uwzględnia wszystkie interakcje (w tym kliknięcia i interakcje z filmem) z reklamami Google Ads w sieci wyszukiwania (w tym w Zakupach Google), YouTube i sieci reklamowej. Dzięki temu modelowi możliwa jest także optymalizacja stawek na podstawie danych o skuteczności danego konta. 

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.