Home Definicje Autorytet strony

Autorytet strony

Autorytet strony – jeden z czynników rankingowych Google, określający wartość witryny w Internecie. Im wyższy, tym lepsza pozycja strony w wyszukiwarce. Parametr ten uwzględnia się więc w każdej strategii SEO. Autorytet mierzony jest przez silniki, które wykorzystują algorytmy maszynowego uczenia się. Ich działanie ma na celu odzwierciedlenie sposobu oceniania jakości witryny przez ludzi. W procesie tym uwzględniane są zarówno elementy on-page (wewnętrzne), jak i off-page (zewnętrzne).

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.