Bounce rate (współczynnik odrzuceń) – jeden z kluczowych wskaźników wykorzystywanych w analityce stron internetowych. Określa udział wizyt, w czasie których użytkownik zobaczył przynajmniej jedną stronę, po czym opuścił witrynę. Pozwala zatem ocenić jakość i skuteczność serwisu, a także wyciągać wnioski dotyczące zmian i rekomendacji. Wysoki współczynnik odrzuceń może bowiem świadczyć o nieinteresujących treściach, nieczytelnym interfejsie lub problemach z nawigacją.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
To Agencja, która wniosła nieoceniony wkład w sukces i doskonałe wyniki sprzedażowe, jakie osiągamy w naszym sklepie.
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.
Ponad 10 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.