Canonical – metatag, który umieszcza się w nagłówku podstrony, aby poinformować wyszukiwarkę, który URL jest oryginalny (czyli kanoniczny). Metody tej używa się w celu ograniczania duplikatów w Google. Jeśli podstrony o różnych adresach URL prezentują tę samą treść, w nagłówku każdej z nich należy zawrzeć atrybut kanoniczny. Dla wyszukiwarki będzie to sugestia pomocna przy indeksowaniu podstron, co pozytywnie odbije się na ich pozycjach i rankingu witryny w Google.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.
Z przyjemnością rekomendujemy Agencję PromoTraffic jako rzetelnego i kreatywnego partnera, z którym mamy okazję współpracować w kilku obszarach digital marketingu.
Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.