Home Definicje Canonical

Canonical

Canonical – metatag, który umieszcza się w nagłówku podstrony, aby poinformować wyszukiwarkę, który URL jest oryginalny (czyli kanoniczny). Metody tej używa się w celu ograniczania duplikatów w Google. Jeśli podstrony o różnych adresach URL prezentują tę samą treść, w nagłówku każdej z nich należy zawrzeć atrybut kanoniczny. Dla wyszukiwarki będzie to sugestia pomocna przy indeksowaniu podstron, co pozytywnie odbije się na ich pozycjach i rankingu witryny w Google.

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 11 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.