Home Definicje Case study

Case study

Case study – studium przypadku, czyli prezentacja przebiegu określonego projektu, który zakończył się sukcesem. Jest to format wykorzystywany przez firmy, które chcą pokazać klientom swój profesjonalizm oraz przybliżyć stosowane w pracy metody. Case study powinno obejmować zakładane cele projektu, sposób jego realizacji, osiągnięte efekty oraz wnioski. Kluczową rolę odgrywają w tym przypadku precyzyjne dane liczbowe. Odpowiednio przygotowane studium może przekonać potencjalnego klienta do wyboru oferty danej firmy.

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Z przyjemnością rekomendujemy Agencję PromoTraffic 
jako rzetelnego i kreatywnego partnera, z którym mamy okazję współpracować w kilku obszarach digital marketingu.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.