Content – pochodzące z angielskiego słowo oznaczające po prostu zawartość. W marketingu internetowym odnosi się do treści stron internetowych, a więc wszystkich tekstów widocznych w witrynach – m.in. opisów kategorii i produktów w sklepach internetowych, artykułów blogowych czy cenników. Warto zauważyć, że pojęcie to obejmuje także multimedia – infografiki, zdjęcia, a nawet materiały wideo. Content to podstawowy nośnik słów kluczowych w działaniach SEO, a zarazem merytoryczna wartość dla użytkowników danej strony.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
To Agencja, która wniosła nieoceniony wkład w sukces i doskonałe wyniki sprzedażowe, jakie osiągamy w naszym sklepie.
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.
Ponad 10 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.