Home Definicje Content

Content

Content – pochodzące z angielskiego słowo oznaczające po prostu zawartość. W marketingu internetowym odnosi się do treści stron internetowych, a więc wszystkich tekstów widocznych w witrynach – m.in. opisów kategorii i produktów w sklepach internetowych, artykułów blogowych czy cenników. Warto zauważyć, że pojęcie to obejmuje także multimedia – infografiki, zdjęcia, a nawet materiały wideo. Content to podstawowy nośnik słów kluczowych w działaniach SEO, a zarazem merytoryczna wartość dla użytkowników danej strony.

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 12 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.