Home Definicje Copywriting

Copywriting

Copywriting – działanie polegające na pisaniu tekstów marketingowych. Jest to etap kreatywny w procesie tworzenia reklamy. Osoby zajmujące się copywritingiem pracują nad takimi treściami jak między innymi: wpisy blogowe, artykuły sponsorowane, opisy kategorii i produktów dla sklepów internetowych, scenariusze spotów, e-booki, broszury, slogany reklamowe czy posty na media społecznościowe. Podczas pisania tego typu tekstów wykorzystuje się zarówno znajomość języka korzyści czy elementów psychologii sprzedaży, jak i – w przypadku treści internetowych – zasady webwritingu.

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.