Copywriting – działanie polegające na pisaniu tekstów marketingowych. Jest to etap kreatywny w procesie tworzenia reklamy. Osoby zajmujące się copywritingiem pracują nad takimi treściami jak między innymi: wpisy blogowe, artykuły sponsorowane, opisy kategorii i produktów dla sklepów internetowych, scenariusze spotów, e-booki, broszury, slogany reklamowe czy posty na media społecznościowe. Podczas pisania tego typu tekstów wykorzystuje się zarówno znajomość języka korzyści czy elementów psychologii sprzedaży, jak i – w przypadku treści internetowych – zasady webwritingu.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.
Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.