CPA

CPA – koszt działania (cost per action), czyli model pomiaru i wyceny reklam internetowych, który polega na rozliczaniu konkretnych akcji. Mogą to być na przykład zrealizowane transakcje, zapisy do newslettera czy rejestracje konta. CPA oblicza się jako całkowity koszt kampanii dzielony przez liczbę mierzonych działań. Model ten pozwala reklamodawcom płacić wyłącznie za osiągnięte rezultaty, dzięki czemu nie obciążą budżetu z powodu przypadkowych kliknięć, działań niezdecydowanych konsumentów czy oszustów.

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 11 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.