CPA – koszt działania (cost per action), czyli model pomiaru i wyceny reklam internetowych, który polega na rozliczaniu konkretnych akcji. Mogą to być na przykład zrealizowane transakcje, zapisy do newslettera czy rejestracje konta. CPA oblicza się jako całkowity koszt kampanii dzielony przez liczbę mierzonych działań. Model ten pozwala reklamodawcom płacić wyłącznie za osiągnięte rezultaty, dzięki czemu nie obciążą budżetu z powodu przypadkowych kliknięć, działań niezdecydowanych konsumentów czy oszustów.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.
Z przyjemnością rekomendujemy Agencję PromoTraffic jako rzetelnego i kreatywnego partnera, z którym mamy okazję współpracować w kilku obszarach digital marketingu.
Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.