CPA – koszt działania (cost per action), czyli model pomiaru i wyceny reklam internetowych, który polega na rozliczaniu konkretnych akcji. Mogą to być na przykład zrealizowane transakcje, zapisy do newslettera czy rejestracje konta. CPA oblicza się jako całkowity koszt kampanii dzielony przez liczbę mierzonych działań. Model ten pozwala reklamodawcom płacić wyłącznie za osiągnięte rezultaty, dzięki czemu nie obciążą budżetu z powodu przypadkowych kliknięć, działań niezdecydowanych konsumentów czy oszustów.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
To Agencja, która wniosła nieoceniony wkład w sukces i doskonałe wyniki sprzedażowe, jakie osiągamy w naszym sklepie.
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.
Ponad 10 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.