CPC – koszt kliknięcia (cost per click), czyli współczynnik efektywności reklamy wyrażany jako stosunek kosztów jej emisji do liczby kliknięć. Jest to charakterystyczny model rozliczeń dla kampanii PPC (pay per click). Odznacza się wysoką efektywnością i ułatwia zarządzanie budżetem marketingowym. Wszystko dlatego, że reklamodawca płaci wyłącznie za mierzalne efekty – czyli kliknięcia użytkowników w tekst, baner lub film, które kierują ich na odpowiednią stronę (np. kartę produktu w sklepie internetowym).
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
To Agencja, która wniosła nieoceniony wkład w sukces i doskonałe wyniki sprzedażowe, jakie osiągamy w naszym sklepie.
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.
Ponad 10 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.