CPE – koszt interakcji (cost per engagement), czyli model rozliczeń, w którym reklamodawca płaci jedynie za interakcję użytkownika z komunikatem marketingowym. Rozwiązanie to znajduje szczególnie szerokie zastosowanie we wszelkich reklamach interaktywnych, a także w grach i aplikacjach. Przykładem zaangażowania, które podlega opłacie w tym modelu, może być między innymi ukończenie samouczka, osiągnięcie określonego poziomu w grze, rejestracja konta w aplikacji czy zaprojektowanie własnego awatara.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
To Agencja, która wniosła nieoceniony wkład w sukces i doskonałe wyniki sprzedażowe, jakie osiągamy w naszym sklepie.
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.
Ponad 10 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.