CPE

CPE – koszt interakcji (cost per engagement), czyli model rozliczeń, w którym reklamodawca płaci jedynie za interakcję użytkownika z komunikatem marketingowym. Rozwiązanie to znajduje szczególnie szerokie zastosowanie we wszelkich reklamach interaktywnych, a także w grach i aplikacjach. Przykładem zaangażowania, które podlega opłacie w tym modelu, może być między innymi ukończenie samouczka, osiągnięcie określonego poziomu w grze, rejestracja konta w aplikacji czy zaprojektowanie własnego awatara.

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.