CPO – koszt zamówienia (cost per order), czyli model zakładający rozliczanie się za każdą reklamę, która poskutkuje złożeniem zamówienia. Ważne jest to, że kwota transakcji nie ma w tym przypadku żadnego znaczenia. Na podobnej zasadzie działa model CPS (cost per sale), przy czym wiąże się on z odprowadzaniem pewnego procenta od sprzedaży, a nie stałej opłaty. CPO często wykorzystuje się zwłaszcza w marketingu afiliacyjnym. Ogromną zaletą tego rozwiązania jest ponoszenie kosztów jedynie tych reklam, które generują przychód.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.
Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.