CPO

CPO – koszt zamówienia (cost per order), czyli model zakładający rozliczanie się za każdą reklamę, która poskutkuje złożeniem zamówienia. Ważne jest to, że kwota transakcji nie ma w tym przypadku żadnego znaczenia. Na podobnej zasadzie działa model CPS (cost per sale), przy czym wiąże się on z odprowadzaniem pewnego procenta od sprzedaży, a nie stałej opłaty. CPO często wykorzystuje się zwłaszcza w marketingu afiliacyjnym. Ogromną zaletą tego rozwiązania jest ponoszenie kosztów jedynie tych reklam, które generują przychód.

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.