CPV – koszt za obejrzenie (cost per view), czyli model rozliczeń stosowany w przypadku reklam wideo. Jest to rozwiązanie szczególnie popularne na YouTube. Co istotne, może dotyczyć zarówno samego wyświetlenia kreacji, jak i podjęcia określonego działania. Duża zaleta CPV polega na dostępie do przydatnych danych, informujących na przykład o czasie odtwarzania reklamy czy liczbie jej pominięć. Model ten najlepiej sprawdza się w kampaniach wizerunkowych, mających na celu budowę świadomości marki.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
To Agencja, która wniosła nieoceniony wkład w sukces i doskonałe wyniki sprzedażowe, jakie osiągamy w naszym sklepie.
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.
Ponad 10 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.