Crawl-budget — budżet indeksowania, czyli liczba podstron danej domeny, którą Google jest w stanie zaindeksować. Pojęcia tego używa się też do określenia czasu i liczby zapytań, jakie robot wyszukiwarki zadaje witrynie w celu indeksacji jej podstron. O crawl-budget decydują takie parametry jak crawl rate limit oraz crawl demand. Ten pierwszy to limit współczynnika indeksacji, określający możliwości witryny w tym zakresie i preferencje jej właściciela, a ten drugi to częstotliwość indeksacji, informująca, które adresy URL warte są uwagi crawlera.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
To Agencja, która wniosła nieoceniony wkład w sukces i doskonałe wyniki sprzedażowe, jakie osiągamy w naszym sklepie.
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.
Ponad 10 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.