Home Definicje Crawl-budget

Crawl-budget

Crawl-budget — budżet indeksowania, czyli liczba podstron danej domeny, którą Google jest w stanie zaindeksować. Pojęcia tego używa się też do określenia czasu i liczby zapytań, jakie robot wyszukiwarki zadaje witrynie w celu indeksacji jej podstron. O crawl-budget decydują takie parametry jak crawl rate limit oraz crawl demand. Ten pierwszy to limit współczynnika indeksacji, określający możliwości witryny w tym zakresie i preferencje jej właściciela, a ten drugi to częstotliwość indeksacji, informująca, które adresy URL warte są uwagi crawlera.

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.