Home Definicje Customer Data Platform

Customer Data Platform

Customer Data Platform — platforma danych klientów, czyli zbiór narzędzi tworzących stałą i jednolitą bazę danych kontrahentów. Jest ona dostępna dla innych systemów, co ułatwia prowadzenie działań sprzedażowych czy marketingowych. Dane pobierane są z różnych źródeł, a następnie weryfikowane i łączone w celu stworzenia spójnych profili klientów. Oprogramowanie Customer Data Platform odznacza się zunifikowaną strukturą, łatwą obsługą i kompatybilnością z zewnętrznymi systemami.

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.