Deep link — link głęboki, czyli taki, który kieruje do podstrony, pomijając przy tym stronę główną. Hiperłącza tego typu stosuje się na przykład w artykułach sponsorowanych, prowadzących odbiorcę bezpośrednio do karty danego produktu czy usługi. Celem takiego zabiegu jest maksymalne skrócenie ścieżki zakupowej konsumenta. Pozwala to znacząco zwiększyć skuteczność działań marketingowych. Wszystko dzięki temu, że adresat reklamy trafia prosto do miejsca, gdzie może natychmiast sfinalizować zakup.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail wspolpraca@promotraffic.pl
PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.
Z przyjemnością rekomendujemy Agencję PromoTraffic jako rzetelnego i kreatywnego partnera, z którym mamy okazję współpracować w kilku obszarach digital marketingu.
Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.