Home Definicje Deep link

Deep link

Deep link — link głęboki, czyli taki, który kieruje do podstrony, pomijając przy tym stronę główną. Hiperłącza tego typu stosuje się na przykład w artykułach sponsorowanych, prowadzących odbiorcę bezpośrednio do karty danego produktu czy usługi. Celem takiego zabiegu jest maksymalne skrócenie ścieżki zakupowej konsumenta. Pozwala to znacząco zwiększyć skuteczność działań marketingowych. Wszystko dzięki temu, że adresat reklamy trafia prosto do miejsca, gdzie może natychmiast sfinalizować zakup.

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.