Home Definicje Digital Experience Platform

Digital Experience Platform

Digital Experience Platform — centralny system przeznaczony do gromadzenia danych o zachowaniu użytkowników. Platforma umożliwia ich analizę, tworzenie treści dopasowanych do odbiorców oraz ich dystrybucję w dowolnych kanałach. Pozwala więc na ulepszanie doświadczeń klientów i łączy je z procesami marketingowymi oraz centralnymi rejestrami treści, takimi jak CMS, PIM i DAM. Przydaje się szczególnie firmom posiadającym w ofercie wiele skomplikowanych produktów. Dzięki Digital Experience Platform organizacje mogą skutecznie zarządzać każdym etapem podróży klienta w zakresie poznania, zakupu i użytkowania towaru lub usługi.

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.