Home Definicje Dofollow

Dofollow

Dofollow — atrybut linku nakazujący robotom wyszukiwarki odwiedzić stronę, do której prowadzi hiperłącze. W efekcie dana witryna zyskuje na wartości i jest lepiej oceniana przez algorytmy w rankingach popularności. Przekłada się to oczywiście na wyższe pozycje w SERP-ach, ale nie tylko. Korzyści ze stosowania linków dofollow polegają także na przekazywaniu stronom docelowym wartości oraz zaufania. Warto zauważyć, że z perspektywy Google każdy odnośnik jest domyślnie linkiem dofollow, więc umieszczanie tego atrybutu w kodzie HTML nie jest konieczne.

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 11 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.