Domain authority — autorytet domeny, czyli komercyjny wskaźnik stworzony przez firmę Moz.com. Ma on za zadanie przewidywać szanse witryny na znalezienie się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania w Google. Najważniejszy czynnik przy obliczaniu domain authority stanowi liczba linków zwrotnych. Wskaźnik ten można uznać za swego rodzaju odzwierciedlenie rankingu Google, ponieważ badania wykazały korelację pomiędzy autorytetem domeny a faktyczną pozycją witryny w wynikach wyszukiwania. Domain authority świetnie sprawdza się także jako narzędzie do analizy konkurencji.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.
Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.