Home Definicje Domain authority

Domain authority

Domain authority — autorytet domeny, czyli komercyjny wskaźnik stworzony przez firmę Moz.com. Ma on za zadanie przewidywać szanse witryny na znalezienie się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania w Google. Najważniejszy czynnik przy obliczaniu domain authority stanowi liczba linków zwrotnych. Wskaźnik ten można uznać za swego rodzaju odzwierciedlenie rankingu Google, ponieważ badania wykazały korelację pomiędzy autorytetem domeny a faktyczną pozycją witryny w wynikach wyszukiwania. Domain authority świetnie sprawdza się także jako narzędzie do analizy konkurencji.

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.