Home Definicje Dopasowanie przybliżone

Dopasowanie przybliżone

Dopasowanie przybliżone — najpopularniejszy typ dopasowania słów kluczowych w systemie Google Ads. W marketingu internetowym używa się go wtedy, gdy celem kampanii jest dotarcie do szerokiego grona odbiorców. Reklamy wyświetlane są wtedy użytkownikom kierującym do wyszukiwarki zapytania podobne, wyrażenia pokrewne czy hasła z błędną pisownią. Największą zaletę dopasowania przybliżonego stanowi szeroki zasięg. Największą wadę natomiast — mniejsza trafność, a więc i niższa skuteczność.

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.