Dopasowanie przybliżone — najpopularniejszy typ dopasowania słów kluczowych w systemie Google Ads. W marketingu internetowym używa się go wtedy, gdy celem kampanii jest dotarcie do szerokiego grona odbiorców. Reklamy wyświetlane są wtedy użytkownikom kierującym do wyszukiwarki zapytania podobne, wyrażenia pokrewne czy hasła z błędną pisownią. Największą zaletę dopasowania przybliżonego stanowi szeroki zasięg. Największą wadę natomiast — mniejsza trafność, a więc i niższa skuteczność.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.
Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.