Home Definicje Dropshipping

Dropshipping

Dropshipping — model logistyczny, który pozwala na prowadzenie sklepu internetowego bez własnego magazynu. Polega na współpracy sprzedawcy ze specjalnymi hurtowniami, które w jego imieniu zajmują się składowaniem, pakowaniem i wysyłką towarów. Za zakupione produkty właściciel e-sklepu płaci dopiero w momencie znalezienia na nie kupca. Takie rozwiązanie pozwala mu zredukować ryzyko inwestycyjne i zaoszczędzić sporo czasu oraz pieniędzy. Przekazując hurtowniom dropshippingowym odpowiedzialność za kluczowe procesy logistyczne, sprzedawca może skupić się wyłącznie na działaniach marketingowych i rozwoju biznesu.

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Z przyjemnością rekomendujemy Agencję PromoTraffic 
jako rzetelnego i kreatywnego partnera, z którym mamy okazję współpracować w kilku obszarach digital marketingu.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.