Home Definicje E-commerce

E-commerce

E-commerce — pojęcie oznaczające po prostu handel elektroniczny. Jest to szereg działań prowadzonych w celu zawarcia transakcji za pomocą internetowych kanałów sprzedaży, takich jak strona internetowa, aplikacja mobilna, platforma zakupowa itp. Za e-commerce uznaje się wszystkie zakupy towarów i usług, które opłacane i dostarczane są poza fizyczną lokalizacją sklepu. Choć to właśnie kanały sprzedażowe stanowią rdzeń e-handlu, zakresem swym obejmuje on również takie obszary jak bankowość elektroniczna, wymiana walut w sieci, a nawet internetowe zakłady bukmacherskie.

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.