eCPC — skrót od pojęcia Enhanced Cost Per Click („ulepszone CPC”), które odnosi się do strategii inteligentnego ustalania stawek w Google Ads. Mechanizm ten automatycznie dostosowuje stawki w taki sposób, aby zmaksymalizować liczbę konwersji. Z drugiej strony obniża je wtedy, gdy prawdopodobieństwo osiągnięcia wyznaczonego celu jest niskie. eCPC pozwala zatem uzyskać więcej kliknięć w reklamę przy takich samych lub niższych kosztach i jednocześnie utrzymać średni koszt kliknięcia poniżej określonego poziomu.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.
Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.