eCPC

eCPC — skrót od pojęcia Enhanced Cost Per Click („ulepszone CPC”), które odnosi się do strategii inteligentnego ustalania stawek w Google Ads. Mechanizm ten automatycznie dostosowuje stawki w taki sposób, aby zmaksymalizować liczbę konwersji. Z drugiej strony obniża je wtedy, gdy prawdopodobieństwo osiągnięcia wyznaczonego celu jest niskie. eCPC pozwala zatem uzyskać więcej kliknięć w reklamę przy takich samych lub niższych kosztach i jednocześnie utrzymać średni koszt kliknięcia poniżej określonego poziomu.

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 11 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.