Home Definicje Feed produktowy

Feed produktowy

Feed produktowy — spis towarów dostępnych w sklepie internetowym, obejmujący ich opisy oraz właściwości. To niezbędny element procesu tworzenia reklam produktowych, takich jak PLA (Product Listing Ads) w Google Ads. Feed produktowy przyjmuje zazwyczaj postać pliku w formacie XML lub CSV. Pełni funkcję pośredniczącą pomiędzy e-sklepem a platformą reklamową, z której korzysta jego właściciel. Z tego względu warto dbać o jego regularne i automatyczne aktualizacje.

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.