Feed produktowy — spis towarów dostępnych w sklepie internetowym, obejmujący ich opisy oraz właściwości. To niezbędny element procesu tworzenia reklam produktowych, takich jak PLA (Product Listing Ads) w Google Ads. Feed produktowy przyjmuje zazwyczaj postać pliku w formacie XML lub CSV. Pełni funkcję pośredniczącą pomiędzy e-sklepem a platformą reklamową, z której korzysta jego właściciel. Z tego względu warto dbać o jego regularne i automatyczne aktualizacje.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.
Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.