Filtr algorytmiczny — rozwiązanie stosowane przez wyszukiwarkę w celu obniżenia pozycji stron, które nie spełniają wymogów algorytmu. Tego typu kara nakładana jest automatycznie i bardzo trudno ją rozpoznać. Informacja o jej zastosowaniu nie pojawia się bowiem w Google Search Console, tak jak ma to miejsce w przypadku filtrów ręcznych. Znalezienie przyczyny problemu i jego rozwiązanie może więc okazać się bardzo czasochłonne. W pierwszej kolejności warto sprawdzić linkowanie zewnętrzne, duplikację treści i zagęszczenie słów kluczowych.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.
Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.