...
Home Definicje Filtr algorytmiczny

Filtr algorytmiczny

Filtr algorytmiczny — rozwiązanie stosowane przez wyszukiwarkę w celu obniżenia pozycji stron, które nie spełniają wymogów algorytmu. Tego typu kara nakładana jest automatycznie i bardzo trudno ją rozpoznać. Informacja o jej zastosowaniu nie pojawia się bowiem w Google Search Console, tak jak ma to miejsce w przypadku filtrów ręcznych. Znalezienie przyczyny problemu i jego rozwiązanie może więc okazać się bardzo czasochłonne. W pierwszej kolejności warto sprawdzić linkowanie zewnętrzne, duplikację treści i zagęszczenie słów kluczowych.

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.

Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.