Home Definicje Filtr ręczny

Filtr ręczny

Filtr ręczny — kara nakładana przez pracowników Google na witryny, w których wykryto takie nieprawidłowości jak spam, naruszanie wytycznych wyszukiwarki, nienaturalny profil linków czy łamanie zasad bezpieczeństwa. Informacja o zastosowaniu filtra ręcznego pojawia się w Google Search Console, dzięki czemu webmasterzy mogą stosunkowo łatwo zdiagnozować i wyeliminować jego przyczynę. Tego typu kara obejmuje całą witrynę lub tylko jej część i powoduje obniżenie pozycji domeny o kilkadziesiąt pozycji w wynikach wyszukiwania.

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.