Home Definicje First Look

First Look

First Look — termin opisujący sytuację, w której niektórzy reklamodawcy otrzymują priorytetowy dostęp do zasobów reklamowych wydawcy. W efekcie mają oni pierwszeństwo zakupu powierzchni reklamowej, nawet jeżeli ich stawki nie były najwyższe. Model ten wykorzystuje się na przykład w celu zwiększenia kontroli treści czy podniesienia cen zasobów poprzez zaakcentowanie ich ekskluzywnego charakteru. Reklamodawcy zyskują natomiast wyłączność na powierzchnię, która odpowiada ich preferencjom.

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail wspolpraca@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Z przyjemnością rekomendujemy Agencję PromoTraffic 
jako rzetelnego i kreatywnego partnera, z którym mamy okazję współpracować w kilku obszarach digital marketingu.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.