First Look — termin opisujący sytuację, w której niektórzy reklamodawcy otrzymują priorytetowy dostęp do zasobów reklamowych wydawcy. W efekcie mają oni pierwszeństwo zakupu powierzchni reklamowej, nawet jeżeli ich stawki nie były najwyższe. Model ten wykorzystuje się na przykład w celu zwiększenia kontroli treści czy podniesienia cen zasobów poprzez zaakcentowanie ich ekskluzywnego charakteru. Reklamodawcy zyskują natomiast wyłączność na powierzchnię, która odpowiada ich preferencjom.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
To Agencja, która wniosła nieoceniony wkład w sukces i doskonałe wyniki sprzedażowe, jakie osiągamy w naszym sklepie.
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.
Ponad 10 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.