...
Home Definicje First-Party Data

First-Party Data

First-Party Data — dane własne, pozyskiwane wskutek aktywności użytkownika na stronie internetowej lub pochodzące z systemów transakcyjnych i CRM. Można wykorzystywać je do zwiększania grupy docelowej kampanii poprzez poszukiwanie w sieci użytkowników o cechach lub preferencjach podobnych do osób należących do danego segmentu. Jest to pojęcie stosowane szczególnie w reklamach w modelu RTB, które najczęściej oznacza ciasteczka (pliki cookies) zbierane samodzielnie przez reklamodawcę na własne potrzeby.

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail wspolpraca@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Z przyjemnością rekomendujemy Agencję PromoTraffic 
jako rzetelnego i kreatywnego partnera, z którym mamy okazję współpracować w kilku obszarach digital marketingu.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.

Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.