Home Definicje First-Party Data

First-Party Data

First-Party Data — dane własne, pozyskiwane wskutek aktywności użytkownika na stronie internetowej lub pochodzące z systemów transakcyjnych i CRM. Można wykorzystywać je do zwiększania grupy docelowej kampanii poprzez poszukiwanie w sieci użytkowników o cechach lub preferencjach podobnych do osób należących do danego segmentu. Jest to pojęcie stosowane szczególnie w reklamach w modelu RTB, które najczęściej oznacza ciasteczka (pliki cookies) zbierane samodzielnie przez reklamodawcę na własne potrzeby.

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 12 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.