Home Definicje Geotargeting

Geotargeting

Geotargeting — kierowanie reklam do grupy docelowej przebywających w określonym obszarze geograficznym. Jest to sposób docierania do odbiorcy poprzez dopasowywanie lokalnych wyników wyszukiwania do miejsca, w którym się on znajduje. Geotargeting opiera się głównie na IP urządzenia wysyłającego zapytanie do Google. Nie bez znaczenia są również takie czynniki jak państwo, region, miasto, a nawet kod pocztowy użytkownika. Dzięki temu otrzymuje on wysoce spersonalizowane wyniki wyszukiwania, a reklamodawcy łatwiej i skuteczniej docierają do interesujących ich konsumentów.

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.