Geotargeting — kierowanie reklam do grupy docelowej przebywających w określonym obszarze geograficznym. Jest to sposób docierania do odbiorcy poprzez dopasowywanie lokalnych wyników wyszukiwania do miejsca, w którym się on znajduje. Geotargeting opiera się głównie na IP urządzenia wysyłającego zapytanie do Google. Nie bez znaczenia są również takie czynniki jak państwo, region, miasto, a nawet kod pocztowy użytkownika. Dzięki temu otrzymuje on wysoce spersonalizowane wyniki wyszukiwania, a reklamodawcy łatwiej i skuteczniej docierają do interesujących ich konsumentów.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
To Agencja, która wniosła nieoceniony wkład w sukces i doskonałe wyniki sprzedażowe, jakie osiągamy w naszym sklepie.
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.
Ponad 10 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.