Home Definicje Google Merchant Center

Google Merchant Center

Google Merchant Center — narzędzie wykorzystywane przez sprzedawców internetowych i służące do gromadzenia danych produktowych. Celem uzupełniania informacji o towarach jest ułatwienie wyszukiwarce Google ich rozpoznawania i prawidłowego wyświetlania w wynikach wyszukiwania. GMC można też zintegrować z systemem Google Ads, co pozwoli na automatyczne tworzenie reklam na podstawie feedu produktowego. Sprzedawca może liczyć także na automatyzację aktualizacji danych produktowych.

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.