Google Merchant Center — narzędzie wykorzystywane przez sprzedawców internetowych i służące do gromadzenia danych produktowych. Celem uzupełniania informacji o towarach jest ułatwienie wyszukiwarce Google ich rozpoznawania i prawidłowego wyświetlania w wynikach wyszukiwania. GMC można też zintegrować z systemem Google Ads, co pozwoli na automatyczne tworzenie reklam na podstawie feedu produktowego. Sprzedawca może liczyć także na automatyzację aktualizacji danych produktowych.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail wspolpraca@promotraffic.pl
PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.
Z przyjemnością rekomendujemy Agencję PromoTraffic jako rzetelnego i kreatywnego partnera, z którym mamy okazję współpracować w kilku obszarach digital marketingu.
Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.