Google Merchant Center — narzędzie wykorzystywane przez sprzedawców internetowych i służące do gromadzenia danych produktowych. Celem uzupełniania informacji o towarach jest ułatwienie wyszukiwarce Google ich rozpoznawania i prawidłowego wyświetlania w wynikach wyszukiwania. GMC można też zintegrować z systemem Google Ads, co pozwoli na automatyczne tworzenie reklam na podstawie feedu produktowego. Sprzedawca może liczyć także na automatyzację aktualizacji danych produktowych.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
To Agencja, która wniosła nieoceniony wkład w sukces i doskonałe wyniki sprzedażowe, jakie osiągamy w naszym sklepie.
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.
Ponad 10 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.