Home Definicje Hyperlocal targeting

Hyperlocal targeting

Hyperlocal targeting — sposób lokalizowania urządzenia za pomocą GPS, sieci WiFi, telefonii komórkowej BTS czy web beaconów. Efektem takiego działania jest bardzo precyzyjne określenie miejsca pobytu użytkownika, z dokładnością nawet do kilku centymetrów. Dzięki temu reklamodawcy mogą dopasowywać komunikaty marketingowe do kontekstu lokalizacji odbiorcy (np. z myślą o konkretnym budynku lub jego części). W porównaniu z hyperlocal targeting, standardowe metody lokalizowania użytkowników bazujące na adresie IP, są zdecydowanie mniej dokładne. Są bowiem w stanie określić co najwyżej miejscowość, w której znajduje się urządzenie.

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.