Hyperlocal targeting — sposób lokalizowania urządzenia za pomocą GPS, sieci WiFi, telefonii komórkowej BTS czy web beaconów. Efektem takiego działania jest bardzo precyzyjne określenie miejsca pobytu użytkownika, z dokładnością nawet do kilku centymetrów. Dzięki temu reklamodawcy mogą dopasowywać komunikaty marketingowe do kontekstu lokalizacji odbiorcy (np. z myślą o konkretnym budynku lub jego części). W porównaniu z hyperlocal targeting, standardowe metody lokalizowania użytkowników bazujące na adresie IP, są zdecydowanie mniej dokładne. Są bowiem w stanie określić co najwyżej miejscowość, w której znajduje się urządzenie.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.
Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.