Kliknięcie – to naciśnięcie lewego lub prawego przycisku myszy, jeden lub więcej razy, lub dotknięcie konkretnego elementu na stronie w przypadku urządzeń mobilnych. Jest to pojęcie często wykorzystywane w marketingu internetowym – zwłaszcza w SEO i PPC. Kliknięcie oznacza w praktyce wykonanie pewnej akcji – np. przejście na konkretną podstronę czy interakcję z reklamą. Właśnie dlatego jest to ważny wskaźnik, który pozwala analizować zachowanie użytkowników, a co za tym idzie mierzyć skuteczność kampanii reklamowych.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
To Agencja, która wniosła nieoceniony wkład w sukces i doskonałe wyniki sprzedażowe, jakie osiągamy w naszym sklepie.
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.
Ponad 10 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.