Konwersja – to określone działanie użytkownika, który wszedł na daną stronę internetową/lanidng page itd. Jest to realizacja celu, jakie strony czy firmy stawiają przed swoimi odbiorcami. Konwersja jest zależna od konkretnego projektu. Może to być np. zakup produktu, ale także założenie konta czy zapis do newslettera. Współczynnik konwersji jest wyznacznikiem skuteczności kampanii reklamowej czy danej strony w ogóle. Konwersję można mierzyć za pomocą podstawowych narzędzi analitycznych – jak np. Google Analytics.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
To Agencja, która wniosła nieoceniony wkład w sukces i doskonałe wyniki sprzedażowe, jakie osiągamy w naszym sklepie.
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.
Ponad 10 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.