Konwersja – to określone działanie użytkownika, który wszedł na daną stronę internetową/lanidng page itd. Jest to realizacja celu, jakie strony czy firmy stawiają przed swoimi odbiorcami. Konwersja jest zależna od konkretnego projektu. Może to być np. zakup produktu, ale także założenie konta czy zapis do newslettera. Współczynnik konwersji jest wyznacznikiem skuteczności kampanii reklamowej czy danej strony w ogóle. Konwersję można mierzyć za pomocą podstawowych narzędzi analitycznych – jak np. Google Analytics.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail wspolpraca@promotraffic.pl
PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.
Z przyjemnością rekomendujemy Agencję PromoTraffic jako rzetelnego i kreatywnego partnera, z którym mamy okazję współpracować w kilku obszarach digital marketingu.
Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.