...
Home Definicje Konwersja

Konwersja

Konwersja – to określone działanie użytkownika, który wszedł na daną stronę internetową/lanidng page itd. Jest to realizacja celu, jakie strony czy firmy stawiają przed swoimi odbiorcami. Konwersja jest zależna od konkretnego projektu. Może to być np. zakup produktu, ale także założenie konta czy zapis do newslettera. Współczynnik konwersji jest wyznacznikiem skuteczności kampanii reklamowej czy danej strony w ogóle. Konwersję można mierzyć za pomocą podstawowych narzędzi analitycznych – jak np. Google Analytics. 

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

To Agencja, która wniosła nieoceniony wkład w sukces i doskonałe wyniki sprzedażowe, jakie osiągamy w naszym sklepie.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Z dumą w gronie najlepszych

Ponad 10 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.