Home Definicje Konwersje po wyświetleniu

Konwersje po wyświetleniu

Konwersje po wyświetleniu — termin używany do określenia efektów reklamy Google, z którą użytkownik nie wszedł w interakcję, a mimo to zrealizował założony dla niej cel. Pojęcia tego używa się więc w sytuacjach, kiedy odbiorcy nie klikają w reklamę, lecz ją zapamiętują i w ten sposób zostają zaktywizowani (korzystają z oferty, przechodzą na wybrany landing page, zostawiają swoje dane itp.). Reklamodawca może samodzielnie zdecydować, przez jaki okres chce śledzić w Google pośrednią zależność pomiędzy wyświetleniem reklamy a realizacją konwersji.

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.