Home Definicje Konwersje rozszerzone

Konwersje rozszerzone

Konwersje rozszerzone – jest to funkcja, która umożliwia precyzyjne mierzenie efektów kampanii Google Ads – dzięki zbieraniu dokładniejszych danych. Konwersje rozszerzone znajdują zastosowanie przy typach konwersji, w których użytkownik podaje swoje dane (np. zapis do newslettera, zakup, rejestracja na wydarzenie). Google jest w stanie określić całą ścieżkę użytkownika, od momentu wejścia w interakcję z reklamą do dokonania konwersji.

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.