Konwersje rozszerzone – jest to funkcja, która umożliwia precyzyjne mierzenie efektów kampanii Google Ads – dzięki zbieraniu dokładniejszych danych. Konwersje rozszerzone znajdują zastosowanie przy typach konwersji, w których użytkownik podaje swoje dane (np. zapis do newslettera, zakup, rejestracja na wydarzenie). Google jest w stanie określić całą ścieżkę użytkownika, od momentu wejścia w interakcję z reklamą do dokonania konwersji.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail wspolpraca@promotraffic.pl
PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.
Z przyjemnością rekomendujemy Agencję PromoTraffic jako rzetelnego i kreatywnego partnera, z którym mamy okazję współpracować w kilku obszarach digital marketingu.
Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.