Konwersje rozszerzone – jest to funkcja, która umożliwia precyzyjne mierzenie efektów kampanii Google Ads – dzięki zbieraniu dokładniejszych danych. Konwersje rozszerzone znajdują zastosowanie przy typach konwersji, w których użytkownik podaje swoje dane (np. zapis do newslettera, zakup, rejestracja na wydarzenie). Google jest w stanie określić całą ścieżkę użytkownika, od momentu wejścia w interakcję z reklamą do dokonania konwersji.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
To Agencja, która wniosła nieoceniony wkład w sukces i doskonałe wyniki sprzedażowe, jakie osiągamy w naszym sklepie.
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.
Ponad 10 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.