KPI – to skrót od angielskiego wyrażenia Key Performance Indicators, co w tłumaczeniu oznacza „kluczowe wskaźniki efektywności”. To wskaźnik, który umożliwia ocenę przeróżnych działań. Jest bardzo przydatny w zarządzaniu organizacją w ogóle, ale także w kontrolowaniu efektywności poszczególnych aspektów jej funkcjonowania. Z KPI często korzysta się np. w działaniach marketingowych. KPI umożliwia określenie, czy dany cel został zrealizowany, a także śledzenie bieżących postępów.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
To Agencja, która wniosła nieoceniony wkład w sukces i doskonałe wyniki sprzedażowe, jakie osiągamy w naszym sklepie.
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.
Ponad 10 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.