...

KPI

KPI – to skrót od angielskiego wyrażenia Key Performance Indicators, co w tłumaczeniu oznacza „kluczowe wskaźniki efektywności”. To wskaźnik, który umożliwia ocenę przeróżnych działań. Jest bardzo przydatny w zarządzaniu organizacją w ogóle, ale także w kontrolowaniu efektywności poszczególnych aspektów jej funkcjonowania. Z KPI często korzysta się np. w działaniach marketingowych. KPI umożliwia określenie, czy dany cel został zrealizowany, a także śledzenie bieżących postępów. 

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

To Agencja, która wniosła nieoceniony wkład w sukces i doskonałe wyniki sprzedażowe, jakie osiągamy w naszym sklepie.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Z dumą w gronie najlepszych

Ponad 10 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.