Home Definicje Linki sponsorowane

Linki sponsorowane

Linki sponsorowane – to płatne reklamy w wyszukiwarce Google. To wyniki, które pojawiają się nad oraz pod organicznymi (bezpłatnymi) wynikami wyszukiwania i są oznaczone jako sponsorowane. To jedna z najpopularniejszych i najskuteczniejszych form reklamy udostępniana przez system Google Ads. Jej wyświetlenie następuje po wpisaniu przez użytkownika konkretnego zapytania. Po kliknięciu zostaje on przekierowany na stronę internetową związaną z jego treścią. Reklamy tego typu rozliczane są w modelu  PPC – oznacza to, że reklamodawca płaci, dopiero gdy użytkownik kliknie reklamę.

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Z przyjemnością rekomendujemy Agencję PromoTraffic 
jako rzetelnego i kreatywnego partnera, z którym mamy okazję współpracować w kilku obszarach digital marketingu.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.