Home Definicje Linkowanie zewnętrzne

Linkowanie zewnętrzne

Linkowanie zewnętrzne – to proces pozyskiwania linków z różnych domen, które kierują do Twojej strony. To kluczowe działanie w pozycjonowaniu strony i zwiększaniu jej autorytetu. Im więcej wysokiej jakości linków prowadzi do strony, tym za bardziej wartościową dla użytkowników uzna ją Google. Bardzo istotne jest to, aby umieszczać linki tylko w witrynach zbliżonych tematycznie i o wysokim autorytecie. Najlepszym rozwiązaniem w tym zakresie jest tworzenie wartościowych treści, do których internauci linkują w sposób naturalny. 

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.