...

Logo

Logo – to znak graficzny, który wyróżnia daną markę. Jego najważniejszą rolą jest umożliwienie rozpoznania danej firmy i odróżnienie jej od konkurencji. Każdy kojarzy nadgryzione jabłko Apple czy żółte łuki McDonald’s – to właśnie przykłady logo. Może ono przybierać różne formy, kluczowa jest jednak jego oryginalność. Logo może składać się z trzech elementów: sygnetu (element graficzny), logotypu (tekstowa część logo – najczęściej nazwa firmy) i tagline’u (hasło reklamowe). 

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Z dumą w gronie najlepszych

Ponad 11 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.