Logo – to znak graficzny, który wyróżnia daną markę. Jego najważniejszą rolą jest umożliwienie rozpoznania danej firmy i odróżnienie jej od konkurencji. Każdy kojarzy nadgryzione jabłko Apple czy żółte łuki McDonald’s – to właśnie przykłady logo. Może ono przybierać różne formy, kluczowa jest jednak jego oryginalność. Logo może składać się z trzech elementów: sygnetu (element graficzny), logotypu (tekstowa część logo – najczęściej nazwa firmy) i tagline’u (hasło reklamowe).
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.
Ponad 11 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.