Lookalike — w marketingu internetowym jest to działanie polegające na poszukiwaniu użytkowników podobnych do przedstawicieli określonej grupy docelowej. Dysponując danymi na temat klientów marki, można przy użyciu odpowiednich algorytmów sztucznej inteligencji znaleźć innych odbiorców, którzy przypominają ich pod względem zainteresowań, preferencji czy zachowania. Kierując reklamy do takich adresatów, zwiększa się poziom ich skuteczności. Celem działań lookalike jest poszerzenie grupy docelowej o nowych użytkowników potencjalnie zainteresowanych ofertą marki.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
To Agencja, która wniosła nieoceniony wkład w sukces i doskonałe wyniki sprzedażowe, jakie osiągamy w naszym sklepie.
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.
Ponad 10 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.