...
Home Definicje Marketing szeptany

Marketing szeptany

Marketing szeptany – różnego rodzaju działania, które mają wywołać dyskusje i zwiększyć rozpoznawalność danej marki czy produktu. Bardzo często odbiorcy takich komunikatów nie mają nawet świadomości, że mają do czynienia z marketingiem. Do form marketingu szeptanego zalicza się przede wszystkim różnego rodzaju opinie, komentarze w mediach społecznościowych, wypowiedzi na forach oraz grupach dyskusyjnych. Marketing szeptany jest często bardzo istotną częścią współpracy z influencerami. 

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

To Agencja, która wniosła nieoceniony wkład w sukces i doskonałe wyniki sprzedażowe, jakie osiągamy w naszym sklepie.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Z dumą w gronie najlepszych

Ponad 10 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.