Mobile friendly test – to proste narzędzie od Google, dzięki któremu sprawdzisz, czy Twoja strona jest przyjazna dla urządzeń mobilnych. Przeprowadzenie testu jest bardzo proste – wystarczy wejść na stronę internetową https://search.google.com/test/mobile-friendly i wpisać nazwę witryny, którą chcesz przeanalizować. Wynik pozwoli Ci określić, czy dana strona www jest responsywna. Warto zdawać sobie sprawę, że Google Mobile Friendly test jest częścią ogólnych kryteriów, które składają się na wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.
Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.