Home Definicje Mobile friendly test

Mobile friendly test

Mobile friendly test – to proste narzędzie od Google, dzięki któremu sprawdzisz, czy Twoja strona jest przyjazna dla urządzeń mobilnych. Przeprowadzenie testu jest bardzo proste – wystarczy wejść na stronę internetową https://search.google.com/test/mobile-friendly i wpisać nazwę witryny, którą chcesz przeanalizować. Wynik pozwoli Ci określić, czy dana strona www jest responsywna. Warto zdawać sobie sprawę, że Google Mobile Friendly test jest częścią ogólnych kryteriów, które składają się na wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania.

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.